Bike Geek – denumirea comeciala a Bike Geek S.R.L., RO27958251, J40/829/2011, Sos. Oltenitei, nr. 140, Bl. 5, parter, contact@bikegeek.ro, 0731.88.59.66;

 

Vanzator  – Bike Geek S.R.L.;

 

Cumparator – persoana fizica sau juridica care efectueaza o Comanda pe site;

 

Furnizor – persoana juridica care aprovizioneaza cu Bunuri Vanzatorul;

 

Site – domeniul www.bikegeek.ro si subdomeniile acestuia;

 

Comanda – un document electronic intre Vanzator  si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site;

 

Cont - sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (comenzi, istoric, etc.);

 

Bun - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Comenzii;

 

Contract – document fizic sau electronic, sub forma de factura sau bon fiscal, emis de catre Vanzator care confirma acceptarea Comenzii;

 

Documente contractuale

Efectuarea comenzilor pe site, implica acceptarea si respectarea acestor conditii comerciale. Va rugam să cititi cu atentie aceste contitii.

 

Pentru a putea efectua o comanda in site, cumparatorul este nevoit sa completeze toate campurile obligatorii cu datele reale despre cumparator.

 

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

 

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca Vanzatorul schimba cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, Vanzatorul va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail, sau la numarul de telefon, puse la dispozitia Vanzatorului la crearea comenzii.

 

Efectuarea comenzilor

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda selectand una dintre modalitatile de plata indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta in depozitul Vanzatorului sau a furnizorului. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

 

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul este de acord cu faptul ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii, iar Cumparatorul este de acord ca Vanzatorul sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, in orice situatie este necesara contactarea Cumparatorului.

 

O comanda se poate onora doar dupa ce Cumparatorul este contactat pe e-mail sau telefonic si ii sunt explicate conditiile si disponibilitatea Bunurilor. Confirmarea comenzii este facuta unilateral de catre Vanzator.

 

Contractul, documentul care confirma achizitionarea Bunurilor, este reprezentat de factura fiscala sau bonul fiscal. Factura se trimite prin e-mail catre adresa furnizata la efectuarea comenzii ulterior confirmarii comenzii prin e-mail sau telefonic. Daca adresa de email furnizata de Cumparator nu este scrisa corect sau are greseli ce duce la imposibilitatea de a primi factura, vanzatorul v-a incerca retrimiterea facturii doar la cererea cumparatorului. Rezumatul comenzii pe e-mail sau orice alt document, fizic sau electronic, in afara de factura sau bonul fiscal, nu reprezinta un Contract.

 

Cand un Bun are statusul "In stoc magazin" inseamna ca produsul se afla fizic in stocul Vanzatorului. Produsele din stocul Vanzatorului sunt disponibile pentru vanzare fizica in magazin, online dar si pentru a fi folosite in service-ul Vanzatorului. Cand un produs este folosit in service el inca apare "In stoc" pe Site pana cand bicicleta este ridicata din service. In aceste situatii comenzile online realizate cu Bunuri care apar "In stoc" nu pot fi onorate din motive evidente.

 

Cand un Bun are statusul "Ultimele produse in stoc" inseamna ca produsul se afla fizic in stocul Vanzatorului in cantitate mai mica de trei produse. In aceasta situatie este posibil ca intre momentul cand produsul se adauga in cos si pana se finalizeaza comanda, un alt Cumparator sa comande acelasi produs si acesta sa nu mai fie disponibil la finalizarea comenzii. Vanzatorul nu isi asuma nici o obligatie in aceasta situatie.

 

Cand un Bun are statusul "Posibil in stoc furnizor" inseamna ca produsul nu se afla fizic in stocul Vanzatorului. De asemenea inseamna ca este posibil sa fie sau nu in stocul Furnizorului. Vanzatorul v-a verifica stocul Furnizorului si ii va comunica Cumparatorului statusul stocului. In cazul in care produsul este in stocul Furnizorului acesta va fi comandat si livrat Cumparatorului. Timpii si conditiile de livrare vor fi comunicate Cumparatorului dupa confirmarea stocului si a comenzii. In cazul in care nu este in stocul Furnizorului Bunul comandat, Vanzatorul nu poate onora comanda Cumparatorului din motive evidente, fara nici o obligatie ulterioara a vreuneia dintre parti fata de cealalta.

 

Comanda ramane deschisa pana cand Vanzatorul va contacta Cumparatorul si il va informa cu privire la disponibilitatea si starea Bunurilor comandate. Ulterior contactului, Vanzatorul va decide unilateral daca va onora sau nu Comanda si ii va comunica Cumparatorului, prin e-mail sau telefonic, decizia luata.

 

Comenzile care nu pot fi onorate din motive evidente pot fi anulate unilateral de catre Vanzator fara a cere acordul Cumparatorului, fara nici o obligatie ulterioara a vreuneia dintre parti fata de cealalta. In cazul in care Comanda contine mai multe Bunuri si o parte dintre Bunuri nu se pot onora atunci ramane la latitudinea Cumparatorului daca comanda va fi modifica si se va livra doar cu Bunurile care sunt in stoc sau se va anula intreaga Comanda.

 

Vanzatorul poate anula sau modifica comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei informari prealabile adresata Cumparatorului, fara nici o obligatie ulterioara a vreuneia dintre parti fata de cealalta din motive justificate.

 

Modalitati de plata

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.bikegeek.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

 

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii, conform cu legislatia in vigoare. Factura va fi trimisa electronic prin e-mail sau fizic in interiorul coletului.

 

Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: plata cu cardul/ transfer bancar/ ordin de plata sau numerar la livrare (ramburs).

 

Daca aveti un card de cumparaturi de la urmatoarele banci: Card Avantaj emis de Credit Europe Bank, Card Bonus emis de Garanti Bank,  Card Star BT emis de Banca Transilvania, Alpha Bank emis de Apha Bank sau Card BRD Finance emis de BRD puteti plati pana la maxim 6 rate produsele comandate.

 

Plata unor Bunuri cu cardul sau prin transfer banzcar, care sunt sau nu in stocul Vanzatorului sau a Furnizorului, nu inseamna confirmarea comenzii. Confirmarea Comenzii se va face dupa confirmarea telefonica sau prin e-mail.

 

In cazul in care o Comanda care a fost in prealabil platita online prin transfer bancar sau card este anulata, se va returna suma platita integral in acelasi cont din care s-a facut plata. Daca Comanda care a fost in prealabil platita online prin transfer bancar sau card este modificata, diferenta de plata se va plati sau retuna (in functie de situatie) in acelasi mod cum s-a efectuat plata initiala.

 

Livrarea produselor

Livrarile coletelor va fi efectuata prin intermediul curierului rapid la orice adresa de pe teritoriul Romaniei. La primirea coletului, va rugam sa verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face doar in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, dupa receptionarea coletului/coletelor cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

 

Daca Bunurile comandate nu sunt conforme sau prezinta defecte acestea vor fi comunicate Vanzatorului, prin e-mail sau telefonic, in maxim 24 ore de la receptionarea lor. Reclamatiile ulterioare nu pot fi luate in considerare.

 

Alternativ puteti comanda produsele cu ridicare din magazin, fara costuri aditionale de transport.

 

Livrarea se face gratuit in tara pentru comenzile a caror valoare totala depaseste suma de 300 lei, indiferent de numarul de Bunuri comandate, dimensiunea sau greutatea acestora. Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 300 lei, se percepe o taxa de curier minima de 20 lei, taxa care poate sa difere in functie de localitate unde urmeaza sa se livreze coletul.

 

Costul calculat automat se refera la livrarea in localitatile in care exista un punct de lucru al curierului rapid. Pentru localitatile in care nu exista un punct de lucru se va adauga un cost suplimentar care urmeaza a fi stabilit de catre curier si comunicat Cumparatorului. Costul final va fi comunicat prin e-mail sau telefonic de catre un reprezentant de vanzari.

 

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

 

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

 

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

 

Termeni de returnare a unui produs

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Cumparator.

 

Astfel, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 14 zile de la:

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a coletului sau ultimului Bun – in cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a coletului sau ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese;

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 15 zile de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.

 

Pentru returnarea unui Bun este nevoie de trimiterea unui e-mail, inainte de a se returna prin curier, in care sunt specificate urmatoarele informatii: numarul comenzii, numele Bunului, cantitatea returnata, copie dupa factura si curierul prin care se va returna.

 

Anularea comenzii

O Comanda se poate anula la cererea Cumparatorului sau a Vanzatorului. Daca Cumparatorul doreste anularea Comenzii o poate face prin e-mail sau telefonic. 

 

In cazul in care produsul sau produsele comandate nu se afla in stocul magazinului sau al furnizorului comanda se va anula de catre Vanzator din motive evidente. Anularea comenzii se va face cu anuntarea Cumparatorului prin telefon sau e-mail. 

  

In cazul in care Comanda a fost platita in avans banii se vor restituii prin aceeasi metoda prin care s-a facut plata. 

 

Preturile

Pretul produselor este cel afisat pe site-ul nostru, cu excepția cazului în care apare o eroare evidenta. 

 

Daca descoperim o eroare in pretul produselor pe care le-ati comandat, va vom informa cat mai curand posibil si va vom oferi optiunea de a va reconfirma Comanda la pretul corect sau de a o anula.

 

In cazul in care Cumparatorul nu poate fi contactat, Comanda va fi considerata nula si se va anula. In cazul in care a fost platita in avans se vor rambursa banii. 

 

Nu vom fi obligati sa livram produsele la un pret mai mic incorect (chiar daca am trimis prin e-mail confirmarea Comenzii) daca eroarea de pret este evidenta si lipsita de ambiguitate si ar fi putut fi identificata in mod rezonabil de catre Cumparator ca fiind un pret incorect.

 

Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

 

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

 

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul  accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

 

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

 

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Bike Geek, acestia fiind opozabili Clientilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin finalizarea/trimiterea Comenzii.

 

Acceptare

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 14 zile.

 

Solutionarea litigiilor

Contractul este supus legii romane. Orice neintelegeri aparute intre Vanzator si Cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceast lucru nu este posibil, litigiile vor fi solutionate online prin platforma SOL (solutionarea online a litigiilor), ANPC sau de instantele judecatoresti romane competente.

 

Alte clauze

Efectuarea de operatiuni neautorizate asupra acestui site si tentativa de efectuare a acestora, incluzand: utilizarea abuziva, utilizarea frauduloasa, accesul neautorizat, modificarea, copierea de informatii in vederea comercializarii lor, blocarea accesului, s.a.m.d., vor fi pedepsite conform legii.

 

Bike Geek isi declina raspunderea pentru orice pierderi suferite de utilizator ca urmare a folosirii Site-ului, fie ele directe sau indirecte.

 

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile de pe site daca apar erori/greseli justificate legate de informatiile produselor, preturi sau poze.

 

Urmariti-ne pe Facebook