Livrarea comenzilor

Modalitati de livrare

Livrarile coletelor vor fi efectuate prin intermediul curierului rapid la orice adresa de pe teritoriul Romaniei. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face doar in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, dupa receptionarea coletului/coletelor cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Alternativ puteti comanda produsele cu ridicare din magazin, fara costuri aditionale.

Termenul de livrare

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de aproximativ 48 de ore de la data plasarii comenzii. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. In cazul in care produsele sunt in stoc, iar comanda a fost plasata pana la ora 12, vom face tot posibilul ca produsele sa ajunga la dumneavoastra in 24 de ore de la plasarea comenzii.

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare telefonic sau pe mail.
In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

Costul livrarii

Costul livrarii este calculat in functie de adresa unde urmeaza a fi expediat.
Costul calculat automat se refera la livrarea in localitatile in care exista un punct de lucru al curierului rapid. Pentru localitatile in care nu exista un punct de lucru se va adauga un cost suplimentar. Costul final va fi comunicat telefonic de catre un reprezentant de vanzari.

Comenzile cu ridicare din magazin nu au costuri suplimentare.

Conditii speciale

Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatiile aparute independent de activitatea Bike Geek sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, perioade foarte aglomerate precum Black Friday, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.